Var mısın ? : Her Güne 1 Foto | Şubat

img_3795

Yehuu!

Şubat’a 2-3 gün kaldı.Geçen hafta Pinterest’te dolaşırken birden ilham geldi “biz niye böyle bir şey yapmıyoruz”  diye düşündüm ;  Şubatta  Her Güne 1 Foto mantığıyla ,o güne seçilmiş temamız olsun birlikte, Instagram’ımız şenlensin bize de uğraş çıksın diye ses ettim Snapchat’ten ,sizden de onayı aldım !  Öyleyse tablomuz budur.Tabloyu profilinizde paylaşmak zorunda değilsiniz.Hatta ben olsam paylaşmam haha! Ekran görüntüsünü alır işe koyulurum ve Instagram galerimi harika fotoğraflarla döşerim.

Tarihlerin haftanın hangi günlerine denk geldiğini hesaplayarak hazırladım bu tabloyu.Başlıklar size neyi andırıyorsa , sizin zevkiniz ve Instagram temanız nasılsa o şekilde “içerik” çıkarırsınız.Belki kendinizi dışarı atmak istersiniz,belki ilham ararsınız bol bol fotoğraf çekersiniz,arkadaşlarınızı da kendinize katarsınız ve anılar biriktirirsiniz diye düşündüm.

Dilerseniz #guzel1gunden (Türkçe karakter kullanmadan) etiketini de kullanabilirsiniz herkes birbirini görsün beğenileşsin,isterse takipleşsin diye.Tabi ki de gün içinde  tema dışı fotoğraf atmak için izin alacak değilsiniz 🙂

Şimdi bunu erkenden paylaşıyorum ki aklınızda ilham tablonuzu çıkarın,isterseniz önden çekimlere de başlayın  🙂 Hoşunuza giderse Mart ayında da devam ederiz taze fikirlerle.

Not: Sakın başkası şöyle paylaşmış benim güzel olmamış sileyim diye düşünmeyin,hepimiz özeliz ve farklıyız.Çeşitlilik güzel bir şey.Karşılaştırma yapmadığımız sürece kendimizi sevmeyi,kendi başımıza ortaya çıkardığımız şeyleri benimsemeyi, sonrasında eğer gerek görürsek  de bildiklerimizi yaptıklarımızı geliştirmeyi bu farklılıklar-çeşitlilik sayesinde öğreniriz.Ayrıca canınız istemediği gün de paylaşım yapmayabilirsiniz tabi ki sonra kaldığınız yerden bekleriz 🙂

Bu arada bugün(28 Ocak) Yeniay Kova burcundaymış. “Neler oluyor bana?” diye düşünürken bir Google’a bakayım dedim ve  bütün bu “BEN-YENİLİK-BİREYSELLİK” meselelerinin nereden gündemime oturduğu  belli oldu haha,teşekkürler astroloji .Neyse kolları sıvıyoruz. Şubata gümbür gümbür giriyoruz.

Her gününüz, güzel bir gün olsun

Sizi seviyorum ,

Selma

Beni Takip Edin :

Instagram.com/ojelerfora

 Twitter.com/selmacicekdal

Pinterest.com/ojelerfora

 Youtube.com/ojelerfora

Snapchat.com/add/ojelerfora

 

 

Bir Cevap Yazın

