#LondonLook Yarışması / Londra’da 3 Gün

Merhabalar !

Yeni başlangıçları sevmeyen var mı aranızda? Benim en sevdiğim şey yeniliktir. O yüzden şimdi size tüm enerjimle paylaşmaya geciktiğim ama yeni bloguma uğur getireceğini düşündüğüm, bolca fotoğraflarla süslü bir yazı yazacağım.

Watsons mağazalarında satılan uygun fiyatlı ve kaliteli ürünleriyle bildiğimiz Rimmel London , dünyanın dört bir yanından makyaj tutkunu bloggerları Londra ‘da bir araya getirmek için #LondonLook yarışmasını düzenledi.

  Ben zaten markanın fanıydım ve bu yarışmayı düzenlediklerini zaten Rimmel London’un resmi sayfasını takip ettiğim için Watsons’tan bile önce biliyordum,bizim taraftan ses çıkmadığı için içten içe üzülmüştüm “keşke bizde de yapılsa” demiştim.Üstünden 1 ay gibi bi’ süre geçince arkadaşlarım beni etiketlemeye,ekran görüntüleri ve linkleri atmaya başladılar meğersem bizde de başlamış ! Koşulları ; 1 dakikalık video,pasaport ve belli tarihlerde seyahate uygun olmaktı.Katılanlar bile olmuş , tam şevkim kırılmıştı ki ilkokul arkadaşlarım bile  itelemeye başladı .Son dakikada evinde softbox olan arkadaşıma gittim malzemelerimi alıp , o sadece ışıkları açtı ben de telefonumu bir sandalyeye tutturup arka kamerasıyla videomu çektim. 25 dakika süren makyajı gece eve gelip editledim 1 dakikaya düşürdüm telefonda,üstüne de ses geçtim.Hadi bismillah deyip yükleyip,başvurdum.

 

Sizin desteğiniz sayesinde finale kaldım,çok teşekkür ederim.İnsanı iteleyen,destekleyenler olmayınca bir şey yapmasının,umutlanmasının hiçbir anlamı olmuyor inanın.Finale kalanlardan mail yoluyla video istendi ; #LondonLook sizin için ne demek,marka hakkında ne düşünüyorsunuz vs. gibi mülakat sorularıydı. Bunların hepsini İngilizce yanıtladım ve bekledim.Yarışma açıklanması gereken tarihte açıklanmayınca umudu kestim. Meğersem Rita Ora’nın (markanın yüzü,) finale kalanların videolarını izlemesi zaman almış,gidince öğrendim ! Kazandığım açıklanınca önce annemi aradım,sonra beni iteleyen arkadaşlarımı,snapler attım.İlk defa içimden çok geçen bir şey şansa benim olmuştu.Eminim diğer katılanlar da çok istemişti,aralarında çok çok centilmence davranıp hiç beklemediğim halde beni maille kutlayanlar,etkinliklerine davet edenler oldu.Siz işte ,iyi insanlar var dedirtiyorsunuz.

 

Hadi başlayalım içimi döktüğüme göre

Vizemi aldığım an içim çok rahatlamıştı,ve heyecanla yola koyulmuştum.O kadar uzaklaşmaya ihtiyacım vardı ki yenileneceğimi,kendimi bi silkeleyeceğimi biliyordum.Havaalanına iner inmez koltuk arkadaşımdan fotoğrafımı çekmesini istedim,sonra da ‘refakatçimle’ tanıştım ve Covent Garden’da yer alan  St.Martins Lane Hotel‘e doğru yola çıktım.(Burası Rita’nın favorisiymiş .)

Odama geldiğimde yatağın üstünde kocaman bir karton poşet ve içinde bizim için düşünülmüş ‘herşey’  .Selfie çubuğundan,Rimmel London ürünleriyle dolu makyaj çantasına (herkesin kendi ülkesinde satışta olan ürünler olmasna dikkat etmişler), taşınabilir şarj cihazından,şehir turu rehberine ve priz dönüştürücüden,ŞEMSİYESİNE kadar.Bir de Oyster Card dedikleri toplu taşımaya biniş kartı vs. Gerçekten hala sorduklarında oraları sadece ‘insanları harika!’ diyorum.Misafirperverlikleri ,anlayışlılıkları,profesyonellikleri ve insanlıklarıyla göz doldurdular ve hatırımdan hiç çıkmayacaklar.Tek tek anlatmaya kalksam refakatçilerimizi minik bir öykü kitabı yazabilirim.

  • Gittiğim gün otelin etrafını tek başıma turladım,ne olur ne olmaz kahve dükkanlarını,kuaförleri,market ve büfeleri bir de hatıra eşyaları satan yerleri keşfettim.
  • İlk günümüzde kahvaltıdan sonra 5’erli gruplar halinde refakatçilerimizle bize özel tahsis edilen London Taxi’lere bindik ve şehri turlamaya başladık. İlham almamız için şehrin Kuzeyi,Güneyi ve Doğusu-Batısı arasındaki stil farklarını gözlemledik.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

 

  • Akşamında zamanımız kısıtlı olduğu için herşeyi bir güne sıkıştırıp planlı programlı hareket ettik, meşhur London Eye tecrübesi için toplanıp yola koyulduk ve gittiğimizde bizim için 2 tane kabin ayırmışlardı .Rimmel London Team’i soft ve alkollü içeçekler ve ikramlarla uluslararası elçileri olan bizlere  eşlik edip ,hoş dileklerde bulundular ve şampanya patlattılar (Kaç senedir doğum günümde patlatmak isteyip de evde oturduğum için tadını çıkardım vallahi) . 
  • Akşam yemeğimizi Maddison Rooftop Terrace‘te yaptık. Menüsünü alerjilerimizden tutun , dini tercihlerimize göre (domuz eti vs.)  daha yolculuk etmeden önce seçmemiz için maille ulaştırmışlardı ,ve yemek beklemekle uğraşmadan keyiflice  daha da kaynaşarak bitirebildik.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Böyle pazartesileri kim sevmez 🙂 14 Mart 2016 geride kaldı ve erkenden uyuyup koşturmacalı bir Salı’ya -sallamaya hazırlandık!

  • İkinci güne kendimi otelden atarak herkesten önce (team hariç onlar dört dönüyordu ortalıkta) ilk kahve dükkanına attım ve odaya dönüp makyajımı yaptım.Bize otelde yapacaklarımızı anlatan slayt gösterileri ve tüm refakatçilerimizi anlatmışlardı zaten.Sık sık paylaşımlarda bulunup #LiveFromLondon  hashtagini kullanmamızı istemişlerdi,o sıralarda memleketimde olaylar olduğu için instagram paylaşımlarımı minimum tuttum.Paylaşmak zorundaydım,bunun için çağırmışlardı,tepki gösterenleri anlıyordum ama ‘işim bu’ deyip Snapchat’teki takipçilerimi biraz da olsun boşlamamaya çalıştım.
  • Otelden ayrılıp YouTube Space ‘e gittik. Bize ufak bir kamera ışık ayarları hakkında bilgi verdiler , evde nasıl makyaj ve stil videosu çekebiliriz? Hangi ekipmanlara ihtiyacımız var ? Mikrofon şart mı gibisinden. Mutfaklarına girip çıkıp kahve içiyordum dik durabilmek için artık 🙂 Peşine Rimmel Expert’lerle tanıştık , gördüğüm an ŞANSA BAK! dedim gerçekten,yine içimden size teşekkürler yağdırıyordum,markanın makyaj uzmanı Kristin Piggot ve tırnak uzmanı Adam Slee karşımızdaydı .Bu insanların işlerini takip edip YouTube’da videolarını izlemiştim yıllar önce .Bu sefer Londra’nın dört bir yönünden stil ilhamlarını Rimmel London ürünleriyle modellerin üzerinde gösterip ,bizi Rita Ora’yla tanıştırmak için ordaydılar.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

 

Rita Ora çok ‘aramızdan’ biriymiş diye şaşırdım,samimi sıcakkanlı,hoşsohbet ve sorulara açıktı.Şu gülümsemesine bakın 🙂 “Keşke topuklularımı çıkarmasaydım ” diyince ben  hemen eğildi fotoğraf için , yer misin yemez misin !

Rita ile röportaj ve fotoğraf çekimlerimizden sonra şehirde turlamak ve MÜZE GEZMEK için çıktık hava buz kesiyordu . Orda da beni bi cinlik tuttu müze gezmek istemiyorum dedim ve kızları ikna ettim , Nena da bize katıldı kaybolmayalım diye ve Google Haritalardan en yakın BOOTS’u bulup makyaj alışverişi yapmaya kaçtık .Hemen alacaklarımızı alıp , kozmetik dedikodusu yaptık ve otele dönüp hazırlandık 1 saat gibi kısa bir sürede .

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

 Sky Garden ‘da Cocktail Party düzenlediler bize ,markanın arkasında çalışanlarla tanıştık .Herkes ordan instagram paylaşımları yaparken ben malum olaydan dolayı paylaşmadım.Harika bir yerdi ama yorgunluktan ve menisküsümün azıp topuklu ayakkabıları bana çile haline getirmesinden ,pek tadını çıkaramadım taa ki  markanın müdiresi ACIKTINIZ MI? diye sorup bizleri Fish&Chips yemeye kaçırana kadar 🙂

Not: Rita Ora ile 3. kez oje serisi çıkaracaklar ilk benden duyun 🙂 Çıkar çıkmaz swatchlarını görebilin diye paylaşımlarda bulunacağım instagram adresim : ojelerfora

 

  • Üçüncü ve son günüm ise çok yoğun ve koşturmacalı ve sonu hüsranla doluydu maalesef.İkinci grupta yer aldığım için erkenden kalkıp YouTube Space’e gittim kahveye abanıp durdum,ve videomu çekip editlemem için 2 saatim vardı.Editlemem daha bitmeden yola koyuldum vedalaşıp geceden bavulumu hazırlamıştım.Her şeyim her yerde sayılırdı aslında işim bitmeden herkese de hoşçakalın diyemedim ve havaalanına gittim.Kahvaltımı bile yapmamıştım derken uçaktayken kameramı kaybettiğimi fark ettim. İnişim hüsran doluydu , yine de anılarla ve güzel insanlarla tanıştığıma sevinip pozitif tarafından bakıyorum.

Size son olarak diyeceğim şudur ki ; Bir şey yapmak istiyorsanız o yumoş popolarınızı kaldırın ve bir yerden başlayın.Yapın! Severek yapın,isteyerek yapın,kendiniz için yapın.Keşfetmeye açık olun.Önyargılarınızdan kurtulun ve fırsatları değerlendirin.

Mesela bugün kırmızı ruj mu sürmek istiyorsunuz ŞİMDİ DEĞİL DE NE ZAMAN? sorusunu aklınıza getirin.Koşmak mı geldi içinizden koşun,kimse tutmasın.Tutamasın,pozitif olun ve kendiniz olun.Meyvelerini yediğiniz zaman iyi ki kıpırdamışım iyi ki başlamışım diyeceksiniz. Herşey bir prosestir ayrıca, en yukardan başlamak imkansızdır , her adımın tadını çıkarın .

Sizi seviyorum, bu zamana kadar ki tüm desteğiniz ve enerjiniz için teşekkür ederim binlerce kez ve teker teker

Sevgiler

Selma.

 

 

 

 

 

 

 

 

#LondonLook Yarışması / Londra’da 3 Gün” için 53 yorum

  1. Senin samimiyetine bayılıyorum ya gördüğüm an tatlı insanlardan birisin. Oraya gitmiş gibi oldum çok güzel geçmiş cidden insallah hep mutlu olursun sana gülmek yakışıyor 🙂 ❤

    Beğen

  2. Gerçekten mükemmel olmuş normalde uzun yazıları okurken sıkılırım ama tek kelimesini bile atlamadan heyecanla okudum 👍🏻😍

    Beğen

  3. Selma blogunu buraya taşıman o kadar şahane oldu ki! Tumblr kullanmayı seviyorum ama böyle orada yorum olayı sıkıntı ya insan okuduğu şeye bloggerdaki gibi rahat rahat yorum yazamayınca üzülüyor burası şahane olmuş!
    Yarışmayı kazanınca o kadar sevinmiştim ki sanki kendim gidiyormuşum gibi mutlu olmuştum. Londra’ya gidip de ilk snaplerini attığında yanımda erkek arkadaşım vardı ona da göstermiştim. Geçtiğimiz sene bu zamanlar bende Londra’ya seyahate gitmiştim çocukluğumdan beri en çok görmek istediğim yerdi. Erkek arkadaşım senin snaplerini görüp “geçen sene sende Londra’ya geldiğinde böyleydin mutluluktan ağzın kulaklarındaydı.” demişti. Şimdi bu yazıyı okuyunca aklıma geldi.
    Buraya bol bol yazarsın umarım seni takip etmek, okumak inanılmaz keyifli. Umarım bir gün bi yerlerde denk geliriz.
    Sevgiler! ^^,

    Beğen

    1. Gözlerim doldu yüzündeki ifadeyi bildiğim için , eminim karşılaşacağız.Aynı taşlara aynı kaldırımlara basıyoruz ,aynı kilometreleri de aşmışız . Seve seve yazıyorum artık böyle enerjiler aldıkça , senin blogunu da sevdim, e aranıza hoşgeldim inşallah 🙂 #rockstar

      Beğen

  4. O kadar güzel bir yazı olmuş ki bu güzel blogunda güzel yazılarınla seni her zaman okurum yeter ki sen yaz 😍😍

    Beğen

  5. Ya sen o kadar tatlısın ki yerim seni . Seni 5. Oda arkadasim gibi goruyorm artik o derece samimi ve ictensin basarilarin daim olsuun 😗

    Beğen

  6. Normalde uzun kasvetli yazılardan gözüm korkar aralardan okuyup bir şeyler anlamaya çalışırım. Ama sen o kadar içtensin ki biraz daha yazsan keşke diyorum. Harikasın 🙂

    Beğen

  7. Yeni blog sayfanız hayırlı olsun.Sizin verdiyiniz pozitiv enerji gerçekten mükemmel.Snap’te tek sizi hevesle izliyorum.Ayrıca yaptığınız makyaj da o kadar gözalıcı ki.Kendinize iyi bakın😘😘💕💐💐

    Beğen

  8. Yeni blogun harika olmuş . Snaplerindeki doğallık var ,hiç sıkılmadan hemen okuyup bitiyorsun 😄 Eline sağlık👸

    Beğen

  9. Yeni blogun hayırlı olsun snapte resmen akşama kadar seni izliyorum böyle tatlı ayni zamanda fırlama bir insan olamaz diyorum umarım yollarımız kesişir :* yeni yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum güzellik!

    Beğen

  10. Ya Selma neden Londra’ya dair uzun uzun bi şeyler yazmıyo, paylaşmıyo diye aklımdan geçirmedim değil. Şahane bi paylaşım olmuş, burası da tam yeriymiş (wordpress) , güzeellce okudum oh dedim rahatladım sjdjjsj İnsanın bi şeylere merak salası, üstüne de bi wordpress açası geliyo resmen 😃 yani büyük bi ilham kaynağısın. Enerjine, çalışkanlığına hayranım. Senin ilerleyişini gözlemek çok keyifli. 😘😘😘

    Beğen

    1. çok mutlu olduum , zamanlamaya çok inanıyorum her şey vakti gelince yavaş yavaş yerini buluyormuş gerçekten ben bu yazıyı çoktan yazacaktım bir türlü kıpırdayasım gelemiyordu günlük hayattaki koşturmacalardan derken şansa tumblr arıza çıkardıı çok da cuk oldu buraya , bir ohh da ben dedim , çok teşekkür ederim 😘😘

      Beğen

  11. Bu nasıl içtenlik ve samimilik! Seni takip etmeye başladığımdan beri her günümü mutlu ediyorsun! Londona gittiğinde snaplerini tekrar tekrar bıkmadan izledim. Çok cana yakın ve samimisin. Dost gibisin . seni çok seviyorum kendine çok iyi bak. Süpersin böyle devam et 💪🎀💕😘❤🎈🎊😍

    Beğen

  12. Selma abla senin yazılarını okurken o kadar mutlu oluyorum ki okurken sırıttığımı bile fark etmiyorum. Ayrıca görünüm,yazı dilin ve daha birçok şey harika olmuş. Seni seviyorum!

    Beğen

  13. Ya cidden çok ponçik tontiş bi insansın iyi ki merve özkaynak’ın snap’inde görüp takip etmişim seni tumblr da iyiydi ama burası da çok iyi olmuş orası böyle şeyler için çok karışık oluyo yeni blogun hayırlı olsuuun

    Beğen

  14. selma çok güzel olmuş herkes aynı görüşte gerçekten içtensin. hergün bakiyim selma ne snap atmış diye bekliyorum 😀 diğer blogerlara göre senin çok daha büyük bir farkın var seni de fatoşuda seviyorum 😀 kendine iyi bak hep pozitif mutlu ve enerjik ol! hep buralarda ol bir yere kaybolma seni hep görelim okuyalım ❤

    Beğen

  15. Dün gece canım sıkkınken farkettim snaplerini. Bir kaç videodan sonra kahkaha atmaya başladım sayende. İnanılmaz enerji veriyorsun insana. İnstagramını uzun süredir takip ediyor olsamda o enerjine bu derece kapılmamıştım. İnstagram şahane ancak snapteki her anlattığına mimiklerine dahi bayıldım. !!
    Yaşam enerjin hiç bitmesin

    Beğen

    1. Amiiin hiçbirimizin bitmesin inşallah bubaralar finallerden error veriyor beynim ama döneceğim en kısa zamanda şıkır şıkır ❤️❤️❤️ çok teşekkürler kocaman sevgiler ✨✨✨

      Beğen

  16. Herkesten sıkılırım,bir tarafları bana uymaz anlaşamam ama seninle tanışmadan bile çok ayrısın,çok değerlisin ❤Yıllardır en büyük hayalim Londra’ya gitmek ve snapchatte duyurduğunda ben kazanmışımda gidiyorum gibi heyecanlandım,ağladım.İyi ki gittin Londra’ya.Bizim için söylediğin tüm iyi şeyler bizden önce seninle olsun,hayat enerjin hiç bitmesin.😙❤(snapchatten göndermek istedim ama snaplerin kapalı olduğu için burdan yazayım dedim)

    Liked by 1 kişi

  17. Yazdığım upuzun yorumu gönderemeden silmiş olmamın verdiği acı 😭Neyse kısaca söylemek istiyorum,hayallerimin şehri Londra’ya gideceğin haberini snapchatten duyurduğunda o kadar sevindim ki sanki ben gidiyormuşum gibi hissettim.İyi ki gittin.❤Bizlere söylediğin her şey önce seninle olsun,pozitif enerjini hiç kaybetme.Seviliyorsun 😙❤

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

